keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Pitsapäivä

Tykkään kun ilmat viileni taas, pääsin paistamaan pitsaa! On se vaan niin paljon parempaa kun tekee pohjasta asti itse. Mmm...

Tämän viikon osalta oppitunnit on ohi, seuraavaksi miulla on neljä päivää vapaata. Kyllä tää kesällä opiskelu on niin rankkaa. ;) Tänään jouduin kyllä heräämään kahdeksaksi kouluun, ja sen ansiosta olin iltapäivällä niin väsyny, että piti ottaa "pienet" ettonet. Toisin sanoen nukuin kolmisen tuntia, ja ellen ois pakottanu itteeni ylös oisin varmaan nukkunu enemmänkin ja sehän taas ois tarkottanu sitä, etten ois saanu yöllä unta.

Mietin kyllä tänään, että tää kesäopiskelu sopii miulle (laiska kun olen), rahaahan tästä touhusta ei kauheasti saa, mutta vuokran saa ainakin maksettua. Satuinkin tänään kuuntelemaan Hectorin biisin mulla ei oo rahaa ja nauroin sille miten osuva se onkaan:

Eikä mulla ole rahaa!
Eikä mulla ole rahaa!
Eikä mulla ole rahaa!
Muttei rahalla voi sitä paitsi rakkautta ostaakaan.

No ei. On miulla vielä onneks säästöjä. Mutta sikäli ne kesätyöt vois olla kiva, että sais vähän käyttörahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti