sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Pitkästä aikaa ihan turha postaus, saa skipata!

Todiste siitä, että oon käyny tänä viikonloppuna jopa ulkona! Muutoin oon istunu sohvalla ja lukenu netistä yhtä fikkiä joka sijottuu 1700-luvun lopun Amerikkaan. Mikään muu minuu ei oikeestaan oo nyt kiinnostanu. Väliin oon siihen tekstiin niin koukussa, etten meinaa malttaa ees nukkua. Oon lukemiseni taustalla kuunnellu Celtic Womania, koska se on semmosta sopivaa taustamusiikkia ja samalla hirveen rentouttavaa ja kivaa. Esim...

Siúil a Rún (Walk my love):


(Oon ihan koukussa tähän biisiin, ja jotenki miulle tulee tätä kuunnellessa kauhea kaipuu Skotlantiin..)

Paljon muuta kerrottavaa miulla ei sattuneista syistä ole. Halusin kuitenkin kirjoittaa tänne jotakin, koska kesäkuu alkoi! Jaaa olen siitä iloinen. Odottelen myös innolla juhannusta, että pääsisi taas käymään kotona.

Miun pitäis ehkä yrittää raahautua tänäänkin ulos. Edes sen verran, että saisin käytyä kirjastosta erään varaamani kirjan. Saisin sitten jotain muutakin lukemista. Heh.

Ainii mutta pahus! Kirjaston aukioloajat muuttu just tänään kesäajan mukaisiksi joten se ei olekaan auki. Pitää keksiä sitten varmaan jotain muuta..

Olipas sekava ja ainakin turha postaus! No mutta näittepä ainaki miun hienon t-paidan. ;)

2 kommenttia:

  1. Toihan oli kiva biisi! Pitää kuunnella lisää tuota Celtic Womania, onneksi näyttäs Spotifyssä olevan sitä ihan mukavasti. Muutenkin tollanen kelttivaikutteinen musiikki on kovasti meikäläisen mieleen :) Niinku esim. tää Nightwishisltä: https://www.youtube.com/watch?v=vouAtmE13vs

    Ps. Mun mielestä nää "turhat" postaukset on kaikista kivoimpia, koska nää on ainakin ns. aitoja eikä silleen kaavamaisia ja pitkän kaavan mukaan suunniteltuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei kivaa jos tykkäsit!

      Onpa hyvä kun linkitit tuon Last of the Wilds:in, se on kyllä sellanen biisi jota oon aina rakastanu, ja tarvitsinkin jo vähän vaihtelua tolle Celtic Womanille, vaikka sillä tosi kivoja biisejä onkin. :D Keltti(vaikutteinen)musiikki on kyllä parhautta.

      Ja Holopaisen The Life And Times Of Scrooge on muuten toinen jota voisin taas pitkästä aikaa kuunnella, se on aivan ihana albumi. (En mainosta... Tai ehkä vaan ihan vähän.)

      Poista